PERSONES JUBILADES DEL CME

GRANS MOSSOS I MOSSES

Primer Viatge per als "Grans mossos i mosses"

La Fundació Mossos d'Esquadra ha organitzat un viatge especial per als seus "Grans mosses i mossos" benefactors, un grup de jubilats i jubilades de la Policia de Catalunya. Aquest viatge va tenir lloc del 9 al 11 de maig i va oferir als jubilats una experiència única. Durant aquests tres dies plens d'emoció, els participants van tenir l'oportunitat de descobrir i explorar diferents instal·lacions policials a les ciutats de Saragossa i Vitòria.

Grans mossos i mosses!!

El passat dia 28 de febrer, va tenir lloc a l´Auditor de Sant Cugat del Vallès, el primer acte de reconeixement a les persones jubilades del cos de mossos d´esquadra. El conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, l'alcaldessa de Sant Cugat Mireia Ingla, el director general de la Policia, Pere Ferrer i el comissari en cap Eduard Sallent entre altres autoritats; van voler acompanyar a les gairebé 300 persones jubilades que van assistir, autèntics protagonistes d´aquesta celebració. L´acte va representar un agraïment i el compliment d´un deute històric que es tenia amb tots aquests grans professionals. L´acte va ser un retrobament de velles amistats, una reivindicació de la pertinença i una mostra d´orgull i d´identitat corporativa. En tot moment va planar dins l´Auditori un ambient emotiu i nostàlgic, però encoratjador i alegre.