Visita al Mobile World Congress de la Fundació Mossos d'Esquadra

La Fundació Mossos d’Esquadra i GSMA han organitzat una visita al Mobile World Congress 2024 amb fills i filles de companys i companyes del Cos que ens han deixat, i a qui la Fundació fa seguiment. Una vintena de joves van gaudir d’una visita guiada per part del CEO i director de GSMA, John Hoffman, així com d’altres responsables de GSMA.

El grup va poder conèixer de primera mà el saló i espais com la Police Station o l’stand de Mossos d’Esquadra. A l’acte també hi va participar el director general de la policia, Pere Ferrer, i la sotscap executiva de la Prefectura, comissària Rosa Bosch, entre d’altres comandaments.

D´altra banda, també cal destacar que entre els joves es van produir unes sinergies molt positives. Activitats com aquestes enforteixen el sentiment de pertinença i creen  vincles entre aquest grup de joves. Tenir cura d’ ells és per a nosaltres, una prioritat absoluta.

La Fundació Mossos d’Esquadra segueix fidel a un dels seus objectius principals que és fomentar i difondre la cultura de la prevenció i seguretat, així com la protecció social dels membres del cos i els seus familiars.