Viatge per als “Grans mosses i mossos” benefactors

La Fundació ME va organitzar un viatge per als seus “Grans mosses i mossos” benefactors. Un grup de jubilats i jubilades de Mossos d’Esquadra, benefactors de la Fundació, van tenir l’oportunitat de participar en aquest primer viatge.

Aquest viatge, totalment subvencionat i posat a disposició dels benefactors de la Fundació, va tenir com a destinacions principals les ciutats de Saragossa i Vitòria.

El viatge va durar tres dies, amb dates del 9 al 11 de maig. Durant aquest període, els jubilats van tenir l’oportunitat de visitar diverses instal·lacions policials d’interès en aquestes dues ciutats.

La primera parada va ser a Saragossa, on van visitar les modernes instal·lacions de la Policia Local de la ciutat. Construït l’any 2008 amb motiu de l’Exposició Internacional de Saragossa, és considerat un dels complexos policials més grans d’Espanya i un model de policia local de futur. La visita va durar aproximadament tres hores i va incloure una benvinguda i presentació per part del superintendent cap de la Policia Local.

Després de la visita, els jubilats van gaudir d’un dinar en un restaurant local. A continuació, van continuar el viatge cap a Vitòria-Gasteiz.

Al matí següent, van visitar l’Acadèmia Basca de Policia i Emergències a Arkaute (Àlaba), on van ser rebuts per la subdirectora de l’acadèmia i la cap de formació. Durant unes dues hores, van poder conèixer les instal·lacions i les activitats del centre.

Després de dinar a l’acadèmia amb la resta d’aspirants, van continuar la visita a la comissaria regional de l’Ertzaintza a Vitòria-Gasteiz. La benvinguda va ser a càrrec del cap de la Regió Territorial d’Àlaba i el cap de la Comissaria, i durant aproximadament dues hores, els grans mossos i mossos van realitzar una visita a les instal·lacions i gaudir de l’hospitalitat de la policia basca. També van saludar a tot el grup, la directora general de l’Ertzaintza i el cap del cos policial basc.

Durant aquest viatge, els jubilats van tenir l’oportunitat de conèixer les instal·lacions policials i interactuar amb els responsables de les diverses institucions visitades.

Va ser una experiència enriquidora per a aquests “Grans mosses i mossos” benefactors de la Fundació ME.