Presentació del llibre “Mossos d'Esquadra a l'Alt Pirineu i Aran 1719-2023”

El passat dia 7 de març, ens vam desplaçar a la Seu d’ Urgell. Només podem dir que ens sentim infinitament agraïts pel donatiu rebut gràcies a les activitats realitzades en motiu del 25è Aniversari de la Regió Policial Alt Pirineu i Aran!!

L’acte de lliurament es va fer durant la presentació del llibre “Mossos d’Esquadra a l’Alt Pirineu i Aran 1719-2023” que es va celebrar dijous a la Seu d’Urgell! Va ser un acte molt emotiu i  entranyable!! El llibre és el resultat del treball realitzat pel sotsinspector Manel Fèlix Gonzalez i el caporal David Hidalgo Cela en motiu del 25è aniversari de la creació de la Regió Policial Alt Pirineu – Aran.

Gràcies de tot cor en nom de totes aquelles persones i famílies a qui donem suport i en nom de totes les persones que duem a terme els projectes de la Fundació!!