fundacio@fundaciomossos.cat

Mossos d'Esquadra amb
el mil·lenari de Montserrat

Aquest proper novembre, Mossos d’ Esquadra oferirà una llàntia votiva a la Mare de Déu de Montserrat en el marc de la commemoració del Mil·lenari de la fundació del Monestir de Montserrat.

Si vols col·laborar-hi i formar part d’aquest gran projecte, ho pots fer a través d’una aportació econòmica (subjecte a desgravació fiscal).
Enguany, es commemora el Mil·lenari de la fundació del monestir de Montserrat. Serà un any ple d’actes culturals, exposicions i conferències en un dels llocs més emblemàtics de Catalunya.

La PG-ME disposarà d’una setmana del mes de novembre del 2024 per a dur a terme un munt d’activitats. El cos de mossos d’esquadra de la mà de la Fundació Mossos oferirà una llàntia votiva a la Mare de Déu de Montserrat. D’aquesta manera volem formar part del Mil·lenari i deixar petjada en un lloc molt arrelat a la història del nostre cos policial.

Grava el teu nom a l'interior de la llàntia

Aquesta llàntia, dissenyada especialment per als mossos, restarà per sempre penjada dins la Basílica de Montserrat. I si ho desitges, el teu nom es podrà gravar a l’interior de dita llàntia.

En vols formar part d’aquest record?

(Si vols més informació contacta amb tresoreria@fundaciomossos.cat)