L´ACSO i la Unitat de subsòl donen 210 euros a la Fundació.

El passat dia 22 de novembre, la Unitat de Subsòl de l´Àrea Central de Suport Operatiu de la Comissaria General de Recursos Operatius va lliurar un xec a la Fundació Mossos d´Esquadra per valor de 210 euros.

Aquest import és el que es va recaptar amb motiu de la Primera Pujada a la Mola en homenatge al caporal Quim Vila de la Unitat de Subsòl, que va morir en acte de servei.

Per recordar aquesta activitat es va confeccionar una samarreta tècnica, la qual no només va ser un record sinó que també va oferir la possibilitat de fer una donació solidària cap a la Fundació.

Amb aquesta aportació econòmica, humil però que neix des del cor, volem posar en valor l´esperit solidari del nostre company Quim, al qual mai oblidarem.

Gràcies a totes les persones que vau fer possible la Primera Pujada a la Mola, que neix amb el propòsit d´esdevenir un acte de record, germanor i solidaritat.

N´estem convençuts que en Quim, allà on sigui, estarà orgullós d´haver aportat el seu petit gra de sorra.