La Fundació visita el grup MIFAS

A principis de novembre, la Fundació Mossos d’Esquadra va visitar el Grup MIFAS ubicat a Girona. Es tracta d’una entitat que treballa per a la inserció social i laboral de les persones amb discapacitat física, orgànica i sensorial. Treballen perquè les persones que pateixen aquestes discapacitats puguin viure amb independència, en exercici dels seus drets i en plena integració social.

Volem agrair a l’Albert Carbonell, president del Grup MIFAS, i a en Josep Planiol, secretari de la entitat i caporal jubilat del cos de Mossos d’Esquadra, per la magnífica rebuda i explicació que ens van oferir sobre l’organització i el funcionament de MIFAS.

La visita va ser molt interessant, didàctica i a la vegada motivadora, sobre tot de cara a poder assistir i assessorar des de la nostra Fundació a aquells mossos i mosses que en algun moment de la vida es vegin necessitats d’aquest ajut que pot esdevenir tant valuós. També, fins i tot, per poder ajudar a aquells familiars que ho necessitin.

Es va visitar totes les seves instal·lacions; com el show room, on es troben exposats tots els materials i instruments necessaris per a les persones discapacitades. També vam poder veure el gimnàs on es desenvolupen les activitats físiques, sempre supervisades per un monitor, i visitar la residència que tenen i que compta amb 36 places.

Segur que aquesta col·laboració aviat ens obrirà una oportunitat d’ajuts mutus que revertiran en benefici del col·lectiu de la PG-ME i de la societat en general.