Una cadena solidària per a Sant Jordi!

El 23 d’abril és una diada molt marcada al Calendari, i des de la Fundació vam voler fer quelcom ben especial. Una cadena solidària per a Sant Jordi!

Tot va començar el 27 de febrer a l’Escola de Policia dins la I Jornada Solidària. La Fundació mossos d’esquadra va participar fent un taller amb l’objectiu que tots els nostres infants orfes del cos de mossos, rebessin un llibre per Sant Jordi…

… però tot va anar creixent i la cadena es va fer més gran…. culminant tot plegat el dia de Sant Jordi amb roses per a tothom!!

Molts mossos i mosses d’arreu del territori es van mobilitzar per fer arribar aquests llibres a tots els nostres infants; posant de manifest, un cop més, el millor del nostre cos!

Gràcies a l’ISPC (Institut de Seguretat Pública de Catalunya) per obrir-nos les portes de bat a bat i creure en el nostre projecte des del principi.

Gràcies als i a les aspirants a policia de les seccions B08 i C08 pel seu entusiasme i col·laboració.

Gràcies a l’Editorial Mediterrània pels seus meravellosos llibres i per fer el camí sempre tan planer.

Gràcies a l’associació Aste Bcn i a la residència geriàtrica Desert de Sarrià per posar sempre el cor en tot el que feu i ensenyar-nos tantes coses.

I sobretot, gràcies als nostres nens i nenes pels vostres somriures que ens empenyen a tirar endavant i amb més força!

Com donar amb Bizum

1. Busca l’opció Bizum a l’app del teu banc.
  2. Seleccioneu l’opció d’enviament de diners a una ONG.
  3. Tria l’organització a la que vulguis fer una donació o introdueix el seu codi Bizum.
  4. Introdueix la quantitat de diners amb la que vulguis contribuir.
  5. Clica enviar.