Presentació Llibre “Petits consells per a grans persones”

El passat dia 19 de Juliol en el marc incomparable del Gran Teatre del Liceu de Barcelona vam presentar la segona edició del llibre “Petits consells per a grans persones”.

Es tracta d’un producte amb un contingut divulgatiu on s’inclouen consells i recomanacions que tenen en compte l’estat físic, cognitiu i emocional de les persones grans, així com qüestions de prevenció i de seguretat.

L’acte va comptar amb la presència del Conseller d’Interior Joan Ignasi Elena, el Director General de la Policia, Sr. Pere Ferrer i el comissari en cap, Sr. Eduard Sallent, així com d’altres autoritats.

També van assistir un grup de persones grans de dues residències de Barcelona; una del barri del Raval i l’altre del barri de Sarrià.

Al llarg de l’acte, el grup d’havaneres Port-Bo ens va amenitzar amb les seves peces musicals.

S’han produit un total de 25 mil unitats en català, castellà i llenguatge inclusiu. Per tal de dur a terme aquesta feina, s´ha comptat amb la participació entusiasta de l’Editorial Mediterrània pel que fa a temes de disseny i també han participat unes 25 empreses externes aportant la seva expertesa o bé fent alguna donació al projecte.

Aquest llibre serà lliurat personalment a través de les Oficines de Relació amb la Comunitat (ORC) de tot el territori a persones grans que hi siguin a les residències o bé a casals de gent gran.

Com donar amb Bizum

1. Busca l’opció Bizum a l’app del teu banc.
  2. Seleccioneu l’opció d’enviament de diners a una ONG.
  3. Tria l’organització a la que vulguis fer una donació o introdueix el seu codi Bizum.
  4. Introdueix la quantitat de diners amb la que vulguis contribuir.
  5. Clica enviar.