Una visita a Montserrat ben especial!

El passat dia 18 d’Abril vam fer una ruta naturalística de la mà de la Fundació Cellnex, on vam poder descobrir el Parc Natural de la Muntanya de Montserrat.

La Fundació Catalana Síndrome de Down (FCSD) ens va acompanyar en aquesta aventura i tots plegats vam poder gaudir de la riquesa natural i paisatgística del parc.

Un guia especialitzat ens va explicar un munt de secrets de la flora i la fauna del Parc. Els joves de la FCSD van plantejar un munt de qüestions molt interessants aportant un nou punt de vista.

Una excursió molt profitosa que ens va portar per racons desconeguts d’aquesta muntanya màgica.

També cal destacar que per a molts participants va significar un repte viatjar en el tren cremallera i caminar per algun dels pendents de la muntanya.

Va ser una jornada inoblidable!

Com donar amb Bizum

1. Busca l’opció Bizum a l’app del teu banc.
  2. Seleccioneu l’opció d’enviament de diners a una ONG.
  3. Tria l’organització a la que vulguis fer una donació o introdueix el seu codi Bizum.
  4. Introdueix la quantitat de diners amb la que vulguis contribuir.
  5. Clica enviar.